Mengapa anda Remedy kuku jari kaki Kulat Laman tidak berfungsi

Mengapa anda Remedy kuku jari kaki Kulat Laman tidak berfungsi

Menggunakan kuku jari kaki kulat ubat rumah untuk menyembuhkan jangkitan kuku jari kaki anda mungkin kelihatan seperti idea yang baik pada mulanya. Lagipun, semua yang anda perlukan adalah sudah dalam peti anda atau sedia ada. Dan, ia adalah murah!

Sekarang, bagaimanapun, anda telah merendam kuku kaki ke dalam cuka (atau minyak pokok teh, atau Vap-O-Rub, atau ...) untuk beberapa minggu dan lihat sebarang perubahan pada kuku anda sama sekali. Yang mesti mengelirukan, kerana anda membaca semua artikel-artikel yang hebat dalam talian tentang bagaimana orang lain sembuh sepenuhnya jangkitan kuku mereka dengan menggunakan kegemaran kulat kuku jari kaki ubat rumah mereka, tetapi, yang ubat rumah yang sama melakukan apa-apa untuk anda.

Sesungguhnya mereka tidak akan berbohong mengenai perkara seperti ini, adakah mereka? Maksud saya, mereka tidak cuba untuk menjual apa-apa, selepas semua. (Mereka tidak, adakah mereka?)

Nah, cara sama ada, mereka tidak berbohong. Saya cukup yakin bahawa ubat rumah kulat kuku jari kaki mereka bekerja betul-betul kerana mereka mendakwa ... untuk mereka! Saya juga memastikan bahawa, telah meneliti beberapa lagi artikel mengenai ubat yang sama, anda akan mendapati sama seperti ramai orang yang mempunyai nasib tidak menggunakannya. Itu sudah cukup untuk mengelirukan sesiapa, tetapi sebab bagi konflik ini jelas berpendapat sebenarnya agak mudah.

Anda perlu ingat bahawa kulat onychomycosis (ia nama betul) adalah satu perkara yang hidup, dan seperti semua benda hidup, akan berkembang dari masa ke masa. Apabila anda pasangan yang dengan hakikat bahawa jangkitan setiap orang menyediakan persekitaran yang tunggal untuk kulat (kuku kaki dijangkiti anda tidak bersentuhan dengan kuku orang yang dijangkiti lain), anda boleh melihat bagaimana kulat boleh berubah mengikut garisan yang berbeza pada berlainan orang.

Malah, fenomena ini telah berlaku untuk masa yang lama, menyebabkan beberapa jenis yang berbeza daripada kulat, masing-masing dengan ciri-ciri itu sendiri. Itu, agak mudah, adalah alasan bahawa ubat tertentu (katakan, cuka) akan menghasilkan keputusan yang positif untuk satu orang dan tidak benar-benar tiada yang lain. Mereka dijangkiti dengan strain yang berbeza kulat, satu terdedah kepada cuka dan yang lain tidak.

Malangnya, ini meninggalkan anda dalam sedikit keadaan serba salah. Untuk mengetahui dengan tepat yang strain kulat yang menjangkiti kuku kaki anda akan memerlukan beberapa ujian perubatan yang mahal, menghapuskan salah satu manfaat utama menggunakan ubat rumah. Sebaliknya, tidak mengetahui yang membebankan anda berurusan dengan cara yang mendapati bahawa salah satu kulat kuku jari kaki rumah ubat yang akan membersihkan jangkitan anda akan memerlukan "percubaan dan kesilapan" teknik yang mungkin mengambil masa beberapa minggu atau bulan mencuba remedi yang berbeza sebelum anda yang berjaya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar