Mengapa Pemulihan kuku jari kaki Kulat Asli Mungkin Tidak Bantuan Anda

Mengapa Pemulihan kuku jari kaki Kulat Asli Mungkin Tidak Bantuan Anda

Kulat kuku jari kaki ubat semula jadi adalah seluruh internet, tetapi anda perlu berhati-hati dalam menentukan apa yang perlu dipercayai dan apa yang tidak beriman. Saya telah membaca artikel yang mendakwa segala-galanya daripada cuka untuk minyak pokok teh untuk VapORub sepenuhnya akan menyembuhkan jangkitan anda, dan, kerana orang-orang ini (kebanyakannya) tidak cuba untuk menjual saya pada sesuatu, saya cenderung untuk berfikir bahawa mereka ikhlas dalam mereka tuntutan.

Ini tidak bermakna saya percaya mereka, sudah tentu. Jika anda terus mencari di sekitar ruang siber, anda akan mendapati seperti banyak artikel yang mendakwa, seperti ikhlas, bahawa ubat-ubatan ini kulat kuku jari kaki yang sama adalah tidak berguna dan dengan syarat tiada faedah sedikitpun kepada orang yang tertentu.

Untuk masa yang panjang, saya tidak tahu apa yang beriman, Bagi saya, menggunakan kulat kuku jari kaki ubat semula jadi adalah satu-satunya pilihan, kerana doktor saya memberitahu saya bahawa ubat-ubatan preskripsi untuk merawat kulat kuku boleh menyebabkan kesan sampingan yang serius jika digunakan pada masa yang sama mengambil ubat statin untuk kolesterol tinggi (I Do!). (Perubatan) nasihat beliau adalah bagi saya untuk melihat ahli penyakit kaki dan mempunyai kuku kaki yang dijangkiti dikeluarkan dan katil kuku yang dirawat secara langsung.

Nah, itu tidak akan berlaku! Jadi, saya terus mencari cara untuk merawat kulat diri saya sendiri.

Tetapi, saya masih mempunyai masalah siapa yang percaya, "ubat ini kerja-kerja" orang atau "ubat ini tidak berfungsi" orang. Sesungguhnya kedua-duanya tidak boleh menjadi betul!

Perkara yang melucukan adalah ... kedua-dua mereka adalah betul ...

Oleh kerana saya telah belajar bahawa, dari masa ke masa, kulat onychomycosis itu (yang ia nama sebenar) telah berkembang menjadi beberapa jenis yang berbeza, masing-masing dengan ciri-ciri itu sendiri. Inilah sebabnya mengapa ramai kulat kuku jari kaki ubat semula jadi menghasilkan keputusan yang bagi sesetengah orang dan adalah betul-betul berkesan untuk orang lain. Sejauh ubat tertentu (katakan, cuka putih) yang bekerja untuk anda bergantung sepenuhnya kepada tekanan daripada kulat yang menyebabkan jangkitan anda.

Malangnya, ini membuka kotak Pandora masalah. Oleh itu sangat alam semula jadi, kulat kuku adalah sangat sukar untuk merawat, walaupun dengan ubat preskripsi. Jika anda menggunakan ubat semulajadi, keputusan kadang-kadang tidak akan menjadi jelas selama beberapa minggu. Jika anda memilih ubat yang tidak berkesan pada strain kulat yang anda ada, anda mungkin tidak sedar selama sebulan atau dua. Kemudian, anda akan perlu untuk memulakan sekali dengan yang lain, mudah-mudahan lebih berkesan, ubat.

Saya tahu bahawa ia adalah malang, dan mungkin agak menggalakkan, tetapi itulah cara ia akan menjadi jika anda memilih salah satu daripada banyak ubat kulat kuku jari kaki semula jadi anda membaca tentang untuk merawat jangkitan anda. Anda harus sedar dari awal bahawa mengambil ubat yang betul pada kali pertama adalah, pada terbaik, balingan buah dadu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar